Handelsbetingelser Vil du have teksten på vores hjemmeside læst højt, kan du hente et lille gratis program på www.adgangforalle.dk - (Åbner nyt vindue)

Forsiden Om Landsforeningen Autisme Spektrum Forstyrrelse Rådgivning Handicappolitik Nyheder Børn og Unge Presse

Spørgeskemaundersøgelse - inklusion 2015

Årets Inklusions Undersøgelse fra Landsforeningen Autisme, hjælp os med at gøre undersøgelsen valid - det kræver MANGE besvarelser

SIKON konferencen 2015 - d. 27. og 28. april i Odense

SIKON 2015

Vi er glade for at kunne byde dig velkommen til SIKON 2015. Vi byder i år på et fantastisk program hvor der er mulighed for at høre nogle af de allerbedste oplægsholdere fra både udland og Danmark.

For at læse kataloget: Tryk her

Vi glæder os til at se såvel mennesker med autisme, forældre og professionelle.

Flere nyheder

Kreds Vestsjælland. (Holbæk, Kalundborg, Odsherred, Ringsted, Slagelse, Sorø)Kreds Storstrøm. (Faxe, Guldborgsund, Lolland, Næstved, Vordingborg)Kreds Roskilde. (Greve, Køge, Lejre, Roskilde, Solrød, Stevns)Kreds Sydvestjylland. (Billund, Esbjerg, Fanø, Varde, Vejen)Kreds Nordjylland. (Brønderslev-Droninglund, Frederikshavn, Hjørring, Jammersbugt, Læssø, Mariagerfjord, Rebild, Vesthimmerland, Aalborg)Kreds Sønderjylland. (Haderslev, Sønderborg, Tønder, Aabenraa)Kreds Limfjord. (Morsø, Thisted, Skive, Viborg)Kreds Midtvest. (Herning, Holstebro, Ikast-Brande, Lemvig, Ringkøbing-Skjern, Struer)Kreds Fyn. (Assens, Nordfyn, Faaborg-Midtfyn, Kerteminde, Langeland, Middelfart, Nyborg, Odensen, Svendborg, Ærø)Kreds Bornholm.Kreds Trekanten. (Frederica, Kolding, Vejle)Kreds Nordsjælland. (Allerød, Fredensborg, Frederikssund, Furesø, Gribskov, Halsnæs, Helsingør, Hillerød, Hørsholm, Rudersdal)Kreds Østjylland. (Favrskov, Hedensted, Horsens, Norddjurs, Odder, Randers, Samsø, Silkeborg, Skanderborg, Syddjurs, Århus)FærøerneKreds København - FrederiksbergKreds Vestegnen. (Albertslund, Brøndby, Dragør, Glostrup, Hvidovre, Høje-Taastrup, Ishøj, Rødovre, Tårnby og Vallensbæk)Kreds Storkøbenhavn Nord. (Ballerup, Egedal, Gentofte, Gladsaxe, Herlev og Lyngby-Taarbæk)
 Tekst søgning af kredse

Landsforeningen Autisme. Blekinge Boulevard 2, 2630 Taastrup. Tlf. 70 25 30 65