Handelsbetingelser  Vil du have teksten på vores hjemmeside læst højt, kan du hente et lille gratis program på www.adgangforalle.dk - (Åbner nyt vindue)

Forsiden Kurser       Landsforeningen Autisme
Sikon konferencen 2018
Kurser - Klik her og se alle vores kurser
Malta 2018
Autisme i fokus - Vigsø 2018
Ferie med Lansdsforeningen Autisme
Meeting of Minds
Autismekonference
PLAY
På toppen med GUA
Tilmelding af workshops og posters til SIKON konferencen 2018
Bestilling af kataloger

Juleferie

På Feriecenter Slettestrand ved Fjerritslev

Lørdag den 23. december -  onsdag den 27. december 2017

Vi bliver indlogeret i møblerede lejligheder med 3 værelser + stue, køkken og bad. Feriecenteret ligger ved Fjerritslev i et naturskønt område tæt på stranden. På feriecenteret er der indendørs svømmehal samt legepladser og stort motionsrum samt mulighed for at leje cykler.

Landsforeningen Autisme tilbyder aktiviteter hver dag fra kl. 14. Aktiviteterne er målrettet netværk og hygge familierne imellem f.eks. biograf, netcafé med Wii og Playstation, kreativt værksted m.v. Man vælger selv, om man vil deltage i aktiviteterne, det er et tilbud til hele familien. Feriecentret ligger i et naturskønt omfåde med både skov og strand og mulighed for naturoplevelser.

Program for juleaften: Vi spiser fælles julemiddag i restauranten kl. 18, danser om juletræet, synger julesalmer og drikker kaffe sammen efterfølgende - hvis man har lyst.

Ankomst ca. kl. 15 den 23. december, hjemrejse ca. kl. 12 den 27. december 2017

Vi har mulighed for at hente deltagere den 23. december på Fjerritslev station, og bringe dem til Feriecenteret, samt at bringe dem tilbage til tog og busstationer den 27. december.

Vi har mulighed for at tilbyde familier, der lever af kontanthjælp, eller indtægt på kontanthjælpslignende niveau, en gratis juleferie betalt af fondsmidler. Hvis du søger gratis juleferie skal du uploade dokumentation for din indtægt.

Sikon konferencen  Kurser - pårørende Kurser - professionelle Autisme i fokus

Telefoner: