Handelsbetingelser  Vil du have teksten på vores hjemmeside læst højt, kan du hente et lille gratis program på www.adgangforalle.dk - (Åbner nyt vindue)

Forsiden Kurser       Landsforeningen Autisme
Sikon konferencen 2018
Kurser - Klik her og se alle vores kurser
Malta 2018
Autisme i fokus - Vigsø 2018
Ferie med Lansdsforeningen Autisme
Bestilling af kataloger

15-01-2018

Pædagogisk Udviklingsarbejde

Flyt dig menneske!

Camilla Høngaard , Pædagog

Er en fortælling om at menneske, hvis historik er præget af vold og magtesløshed på begge sider af døren. Begge sider fordi mennesket det handler om, har en voldsom historik både fra sin barndom og i sit voksne liv fra institutionsmiljøet. En adfærd, der har konsekvenser for mennesket, men også for de mennesker, der har brugt og bruger sit arbejdsliv på at skabe rammerne for at adfærden ændres. Mennesker er gode til at flytte sig, og når man flytter sig, så skabes der nye perspektiver, nye muligheder og nye forudsætninger for at skabe rammerne for bedring.

Det begyndte i marts 2016, hvor et lille privat tilbud åbnede dørene og idag arbejdes der fortsat på at skabe en hverdag, hvor der er fokus på trivsel og de stærke relationers værdi. Medicinniveauet er siden indflytning halveret. Affektudbrud er aftaget og mennesker flytter sig. Målgruppen der modtager støtte har et kognitivt funktionsniveau omkring 1-3 år.

Sikon konferencen 2018  Kurser - pårørende Kurser - professionelle Autisme i fokus

Telefoner:
Lars Grønlund:          30 53 34 52