Kreds Bornholm

• Kreds Bornholm

Corona update! Der vil kun være plads til 40 tilmeldte. Vi vil have stor opmærksomhed på sikkerhed i forhold til Corona. Mad vil blive bestilt i plastikpakket enkeltportioner mv. Afstandsanbefalinger vil blive overholdt. Mød gerne op med visir eller ansigtsmaske. AutismePlusFar kommer til Bornholm. Morten Gantzler Oschlag holder foredrag om belastningsreaktioner hos børn og unge med autisme og ADHD. Sæt kryds i kalenderen og glæd dig!

• IMG_0413

NYT! Kræver mindst to positive tilmeldinger i vores facebookgruppe inden kl. 15 på afholdelsesdagen, ellers aflyses netværksgruppemødet. Første gang efter sommerferien bliver mandag den 7.9.20 NB: En fast struktur for selve indholdet under netværksmøderne vil blive fulgt (var oppe og vende ved generalforsamlingen, hvor der var positivt respons fra medlemmerne) Vi mødes fast fra september hver første MANDAG i måneden kl. 19-21 i A-huset, Østergade 54, Rønne