Vores Netværksgruppe er et tilbud, som primært henvender sig til vores medlemmer.

Man kan møde op hver den første mandag i måneden kl. 19-21, og samtale/ sparre med ligesindede om emner vedrørende autisme.

BEMÆRK! Kræver mindst to positive tilmeldinger i vores facebookgruppe inden kl. 15 på afholdelsesdagen, ellers aflyses netværksgruppemødet (adviseres i facebookgruppen inden kl. 16).

I øjeblikket benyttes tilbuddet primært af forældre til autistiske børn og unge.

Struktur ved møderne:

• Ordstyrer - vælges fra bestyrelsen
  • Præsentation af dagens tema
  • Runde om status ift autismeproblematik for hver fremmødte (ca. 10 min pr person afhængig af antal fremmødte og behov)
  • Runde med egne perspektiver (ca. 10 min pr person afhængig af antal fremmødte og behov)
  • Runde med dagens tema
  • Forslag og beslutning om næste mødes tema og evt. evaluering på mødestruktur
  • Afslutning med mindfulness (15 min)

Nanna står for netværksgruppen.

Ved aflysning adverseres dette på facebookgruppen "Kreds Bornholm, Landsforeningen Autisme"

Hvis du vil vide mere, så kontakt formanden Karina Bundgaard