Sommerferie i Landsforeningen Autisme

2. jul. 2019

Sommeren er over os – og det betyder nogle ændringer i åbningstiden og kontakten til os i Landsforeningen Autisme. Se mere her.

Landsforeningen Autismes hovedtelefon holder sommerlukket i ugerne 28, 29 og 30. Resten af sommeren kan vi kontaktes på hovedtelefonen og mail som normalt.

Sekretariatets støttetelefon holder ferielukket til og med uge 33.

Hvis man har akut brug for hjælp eller har presserende spørgsmål i løbet af sommeren, så kan man skrive en mail på l-g@autismeforening.dk – så vender vi tilbage hurtigst muligt.

Socialrådgivning

Hvis man har spørgsmål til regler eller socialrådgivning, så er vores socialrådgiver Ulla Kjer stadig på pinden hen over sommeren. Hun tager imod opkald mellem 9-12 mandag, torsdag og fredag – og mellem 16-19 tirsdag. Se hendes kontaktoplysninger under ”Rådgivning” her på hjemmesiden.

Ulla Kjer holder ferie i uge 33 og 34, hvor der vil være en afløser.

Pressen

Alle henvendelser fra pressen skal ske til formand Heidi Thamestrup på:

Mail: formand@autismforening.dk

God sommer!