Formandsdebat live på Facebook mandag aften

23. okt. 2020

Nu på mandag d. 26.10.2020 mødes de to kandidater til formandsposten i Landsforeningen Autisme, Heidi Thamestrup og Kathe Johansen til en live debat.

Debatten vil blive livestreamet på Landsforeningen Autismes Facebook side.
Det er Landsforeningen Autismes Kreds Sydvestjylland, der har planlagt debatten og alle kan se med og stille spørgsmål til formandskandidaterne.

Debatten starter kl 19.00 her: https://www.facebook.com/autismeforening

Jonas Christensen fra ESTV er vært på debatten. Han er til dagligt redaktør og vært på de to programmer Debatten på ESTV og Europadebatten på ESTV. Han kender hverken Kathe Johansen eller Heidi Thamestrup og er dermed aftenens helt neutrale spiller.

Debattens opbygning:

Vi starter livestreamet 10 minutter før debatten begynder altså kl 18.50, så ingen misser starten. Selve Debatten starter fra kl 19.00 og slutter senest kl 21.00.
Til at starte med byder vært Jonas Christensen velkommen.
Så kommer der en kort præsentation af de to kandidater, hvor de får 2 minutter hver.
Resten af debatten foregår med spørgsmål fra Jonas Christensen og I der ser med, kan stille spørgsmål under live-streamen på Facebook, som han læser op. Som afslutning får de to kandidater tre minutter hver, til at samle op og fortælle om deres visioner.

Vi håber i vil se med!