Lån et handicapvenligt sommerhus

6. nov. 2020

Igen i år kan alle medlemmer af handicaporganisationer - herunder medlemmer af Landsforeningen Autisme - låne handicapvenligt sommerhus i Gershøj ved Roskilde Fjord.

Man skal kun betale udgifterne til elforbrug og vand og transporten derhen.

Huset udlånes i 2021 fra uge 16 til og med uge 42, en uge ad gangen. Der er skiftedag lørdage kl. 12.   Der er ingen internet adgang.

Huset består af stue, køkken, 2 soverum med 5 faste senge pladser plus en ekstra madras,

1 handicaptoilet, 1 toilet med bad.

Vil du låne huset, skal du sende en ansøgning, senest den 22. februar 2021.

Ansøgningen skal indeholde oplysninger om

- i hvilken uge, huset ønskes

- ansøgerens navn og adresse, samt

- ansøgerens telefonnummer/mobilnummer

- antal personer

Ansøgningen må gerne indeholde ønske om alternative uger i prioritetsrækkefølge.

Forældre med børn får fortrinsret i skolernes sommer- og efterårsferie.

Ansøgning fra private skal indeholde oplysninger om handicappets art, samt boligforhold.

Det er ikke tilladt at have husdyr med, undtaget er dog førerhunde.

Ansøgningen bedes fremsendt pr. mail og vil ligeledes blive besvaret pr. mail.

Alternativt kan ansøgning fremsendes til nedenstående adresse vedlagt frankeret A5 svarkuvert.

Samtlige ansøgere vil senest den 16. marts 2021 modtage besked om, enten hvilken uge, der er bevilget, eller at vi desværre har måttet afslå ansøgningen.

Ansøgning bedes fremsendt til:

MARGRETHEHUSET

v/Lillith Bleibach