Sommer i Middelfart

25. jun. 2020

Landsforeningen Autisme tilbyder ferie i sommerhus for unge under 25 år og familier med børn.

Er I 2, 3 eller 4 venner under 25 år eller en hel familie kan I få glæde af dette tilbud, som er helt gratis. Ferien foregår i den idylliske feriepark Landal Middelfart, som ligger i et fantastisk landskab med skov og hav. Der er masser af muligheder for udflugter og aktiviteter.

Hvornår?

Uge 30: 18. juli - 25. juli 2020. Ankomst kl. 15.00 - Afrejse kl. 10.00.
Uge 31: 25. juli - 1. august 2020. Ankomst kl. 15.00 - Afrejse kl. 10.00.

Hvad koster det?

Ferieopholdet i huset er gratis inkl. vand og el-forbrug. Man betaler selv transport til og fra Middelfart og hvad man ellers har af udgifter til mad, drikke og udflugter.

Hvem kan deltage?

Unge under 25 år og familier med børn. Man skal være medlem af Landsforeningen Autisme for at deltage.

Feriehusene

75 m² fritliggende murstenshus til 4-6 personer, som indeholder: 2 soveværelser, stue med brændeovn og åbent køkken, 2 soveværelser, 2 badeværelser og terrasse. Der er 6 senge i alt.

Tilbud under opholdet

Du/I har mulighed for autismerettet rådgivning af fagpersoner.

Faciliteter og aktiviteter

Fri adgang til ferieområdets indendørs badebassin og den store udendørs swimmingpool.
Kreativt værksted og skattejagt.
Mulighed for vandre- cykel- og sejlture i området.

Oplevelser

Tag for eksempel på opdagelse i Hindsgavl Dyrehave, på kajaktur i Fænøsund eller på hvalsafari i Lillebælt.

Mad og drikke, cafeer og restauranter

Skal der købes ind til aftensmaden eller hygge? Så er der ikke langt til nærmeste supermarked. Cirka 3 km fra ferieparken finder du Rema 1000, Fakta og Kvickly.
Der ligger en all-you-can-eat restaurant, Kitchen, i gåafstand fra ferieområdet.
Ca. 3,5 km fra ferieområdet ligger Middelfart med et væld af cafeer og restauranter.

Yderligere info

Ferieområdets adresse
Landal Middelfart
Oddevejen 8
5500 Middelfart
tlf. 78 75 22 25
mail: info@landal.dk
Landal Middelfarts hjemmeside: www.landal.dk/park/middelfart

Ansøgning

Du/I ansøger om et hus ved at sende en mail til Lars Grønlund på l-g@autismeforening.dk. Mailen skal indeholde medlemsnr., navn, alder, email og tlf. nr. på alle deltagere. Du/I får bekræftelse snarest muligt efter tilmelding.