Bliv en del af fællesskabet i Autisme- og Aspergerforeningen

20. okt. 2021

Autisme- og Aspergerforeningen for voksne skaber et fællesskab for autister/mennesker med autisme, som har mulighed for at mødes og være en del af aktiviteter.

Autisme- og Aspergerforeningen for voksne har en samarbejdsaftale med Landsforeningen Autisme. De har 6 mødesteder for voksne autister fordelt over hele landet, hvor man kan komme og mødes med andre autister.

Mange autister har brug for og lyst til at være sociale - men ikke nødvendigvis på samme måde som neurotypiske (personer, der ikke har autisme). Derfor tilbyder Autisme og Aspergerforeningen for voksne mødesteder og sociale aktiviteter, til dem der har lyst til at møde andre, der kender autismen indefra.

Sådan bliver du medlem:

Sms “Autisme” til 445

Eller meld dig ind på https://www.autismeforening.dk/bliv-medlem/

Begge steder skal du vælge medlemstypen "bruger", så bliver du medlem af både Landsforeningen Autisme og Autisme og Aspergerforeningen for voksne!

Det koster kun 29,17 kr. om måneden/ 350 kr. årligt at være medlem af både Landsforeningen Autisme og Autisme og Aspergerforeningen for voksne.