Indlæser

Stadig ledige pladser på kursusforløb til unge med autisme 2022

13. jan. 2022

Vores gratis kursusforløb 'socialt selvforsvar' skal klæde unge med autisme på i overgangen til voksenlivet. Der er stadig pladser på forløbet på Fyn. Se hvordan du tilmelder dig her i artiklen.

Landsforeningen Autisme med støtte fra Trygfonden afholder fortsat kurser under projektet Socialt Selvforsvar til unge med autisme.

Til februar foregår det på Fyn, og her er der stadig ledige pladser. Forløbet på Fyn er gratis at deltage i, det foregår den 1., 2. og 9. februar 2022 på Dalum Landbrugsskole (Landsbrugsvej 65, 5260 Odense S).

Læs mere om kurset og tilmelding i linket her.

Eller tag kontakt til sekretariatsmedarbejder Kirstine Pedersen på kirpe@autismeforening.dk, eller 29796622, hvis du vil høre mere eller tilmeldes.

Disclaimer: I teksten her en kommerciel virksomhed, som Landsforeningen Autisme samarbejder med omtalt. Vores samarbejdspartnere muliggør Landsforeningen Autismes arbejde for at skabe de bedst mulige vilkår for autister/mennesker med Autisme fx ved at deltage i projekter, give økonomisk støtte, stille produkter eller rabat til rådighed for vores medlemmer, annoncere i vores blad osv. At Landsforeningen Autisme har samarbejdspartnere betyder ikke at foreningen anbefaler samarbejdspartneres produkter, metoder, behandlingsformer eller andre ydelser.
Landsforeningen Autismes hovedbestyrelse vedtog d. 6. marts 2022, at dette skal klargøres, når samarbejdspartnere nævnes, således at der ikke opstår tvivl om foreningens samarbejder.”