Landsforeningen Autismes første podcast er ude nu

30. okt. 2019

Landsforeningen Autisme går i luften med sin egen podcastproduktion - og nu er vores første podcast klar til at blive hørt.

Den nye podcast-satsning giver Landsforeningen Autisme mulighed for at komme ud med viden, personlige fortællinger og information på en ny måde, så vi kan give et talerør til endnu flere mennesker med autisme og deres familier. Den kommende tid vil vi derfor producere og udgive flere podcast-serier med forskellige relevante emner, og alle vil kunne høre dem på Soundcloud og ITunes.

Den første serie får navnet ”Når diagnosen rammer” og bliver på tre afsnit af omkring 30 minutter hver, der beskæftiger sig med samme emne. Serien kredser om familier, hvor et familiemedlem har fået en autismediagnose.

I dette første afsnit, kan du derfor nu høre fra en familie, der netop har fået diagnosen ind på livet. Vi hører om de nye ting, familien nu må forholde sig til, og hvordan de takler situationen. Det er en personlig fortælling om det at få en autismediagnose, og det at leve i en familie med flere diagnoser.

Den kommende tid følge 2. og 3. afsnit i den serie. Og efterfølgende kommer flere podcast-serier med forskellige temaer.

Hør vores første podcast her.