Tilmeld dig SIKON konferencen nu – og få rabat

27. feb. 2020

Landsforeningen Autismes store SIKON konference afholdes den 27. og 28. april 2020. Hvis man tilmelder sig inden den 15. marts er der penge at spare.

SIKON konferencen samler fagfolk, eksperter, forældre og mennesker med autisme til to dage med relevante og spændende oplæg om hele autismeområdet.

Konferencen afholdes i Odeon i Odense den 27. og 28. april 2020 – og tilmeldingerne er allerede i fuld gang.

Tilmeld dig konferencen her.

Derfor har Landsforeningen Autisme forlænget rabatten, så hvis man tilmelder sig inden den 15. marts får man Early Bird-rabat og sparer penge. Prisen for deltagelse mandag-tirsdag er 4.300 kroner pr. person. Det dækker selve de 2 dages konference inklusiv frokost og festmiddag. Prisen efter 15. marts 2020 stiger til 4.700 kroner pr. person.

Læs mere om alle oplægsholderne og deres oplæg her.

Få flere praktiske oplysninger om konferencen her.

Søndagskonference

Søndagen før selve konferencen er der også spændende oplæg på programmet.

Kom og hør om Low Arousal-metoden med de to internationale oplægsholdere: Andrew McDonnell og Gareth Morewood fra Studio III. De holder deres oplæg søndag den 26. april kl. 10-17 i Odeon i Odense.

Efter dette oplæg kan du kl. 18-19 i Odeon møde Landsforeningen Autismes nye ambassadør: Lars Meerson Rasmussen.
Lars er Europamester i håndbold og sendiagnosticeret autist. Han vil i sit oplæg fortælle om sit liv, karriere, diagnose og om, hvordan han har tacklet de udfordringer, han har mødt på sin vej.

Læs mere om søndagskonferencen her.