Støttetelefon

Har du brug for at få et godt råd, eller at få vendt din situation med nogen, der har autisme i inde på livet ligesom dig selv? Så kan du få rådgivning og støtte hos os hver tirsdag eftermiddag.

Landsforeningen Autismes 'Støttetelefon' har åbent hver tirsdag fra 16.00 - 18.00 (socialrådgiver Ulla Kjer dog til kl. 19.00) for medlemmer, der har brug for en snak.

Om dagen er telefonerne i Landsforeningen Autismes telefonrådgivning rødglødende, for vi skal hjælpe så mange af vores medlemmer som overhovedet muligt, mens telefonerne er åbne. De mange opkald hver dag gør, at vi ikke altid syntes, vi har tid nok til at høre om hele sagen og til at få snakket situationen ordentligt igennem. Vi ved, at mange familier lige nu er pressede, at de kæmper med store udfordringer, og at den hjælp de kan få tilbudt i kommunerne, i mange tilfælde, slet ikke er tilstrækkelig. Derfor har vi udvidet vores rådgivning med 'Støttetelefonen', så medlemmer kan komme i kontakt med os, selvom det er uden for de almindelige åbningstider.

Ring på telefon 70 20 42 85 eller 70 20 40 82 eller socialrådgiver Ulla Kjer på 70 25 30 68 for at komme igennem til 'Støttetelefonen'.

Du kan få hjælp til:

• Autismeforståelse