Juleferie på Feriecenter Slettestrand

Landsforeningen Autisme holder jul på Feriecenter Slettestrand for familier med børn og/eller voksne med autisme. Slettestrand ligger ved Fjerritslev i et naturskønt område tæt på stranden. På feriecenteret er der indendørs svømmehal, legepladser, stort motionsrum og mulighed for at leje cykler.
Landsforeningen Autisme tilbyder aktiviteter hver dag fra kl. 14.00. Aktiviteterne er målrettet netværk og hygge familierne i mellem, fx biograf, Wii, kreativt værksted, LEGO værksted mv. Man vælger selv, om man vil deltage i aktiviteterne, der er et tilbud til hele familien.

Indkvartering

Hver familie får deres egen lejlighed med soveværelse, stue, køkken, bad og toilet. Der er TV og internet i alle lejlighederne.

Forplejning

Hver familie, der deltager på fondsbetalt ferie, får mulighed for at bestille varer fra et begrænset sortiment, som leveres til feriecentret.
Juleaften inviterer Landsforeningen Autisme til fælles julemiddag og juletræ i restauranten kl. 18.00.

Dato

23-27. december 2019
Ankomst ca. kl. 15.00 den 23. december. Hjemrejse ca. kl. 12.00 den 27. december.

Vi har mulighed for at hente deltagere den 23. december på Fjerritslev station og bringe dem til Feriecenteret, samt at køre retur til tog og busstationer den 27. december.

Feriecenter Slettestrand
Slettestrandvej 140,
9690 Fjerritslev

2 personer = kr. 2450 per person
3 personer = kr. 1735,- per person
4 personer = kr. 1375,- per person
5 personer = Kr. 1160,- per person

Betalt juleferie

Vi har mulighed for at invitere et antal familier, der lever af kontanthjælp, SU eller pension på gratis juleferie.

Ønsker du/I at søge om betalt juleferie på Slettestrand, skal vi have følgende oplysninger:
For- og efternavn, adresse og tlf. på alle deltagere. Alle deltagende børns alder. Bekræftelse på medlemskab af Landsforeningen Autisme og dokumentation på indtægt (seneste udbetaling som pdf-fil eller billedfil)
Mail disse informationer til os på kursus@autismeforening.dk

Tilmelding

Ønsker du og din familie at tilmelde jer juleferien, skal I mail en mail til kursus@autismeforening.dk. I mailen skal I angive følgende: Fornavn og efternavn på alle deltagere, adresser, tlf.nr., emails, og alder på børn. Vedhæft også dokumentation på indtægt, dvs. pdf eller billedfil af seneste udbetaling. Man skal være medlem af Landsforeningen Autisme for at deltage på juleferien.