Landsforeningen Autismes

ferie på Malta 2019

OBS - der er desværre ikke flere ledige pladser

Hver dag er der aktiviteter for hele familien med det særlige hensyn at alle skal kunne deltage ud fra deres forudsætninger. Vi skræddersyr sammen med FolkeFerie.dk et program med udgangspunkt i deltagernes alder og funktionsniveau - og hvert år udvider vi programmet med nye aktiviteter. Til vores hjælp har vi dels faste medarbejdere fra FolkeFerie.dk, dels vores eget pædagogiske personale. Deres funktion er at lede aktiviteterne, men også at være de ekstra hænder der er brug, for når mors eller fars ikke rækker til.

Vi vil gerne understrege at Malta er en familieferie, dvs. det pædagogiske personale er ikke en erstatning for forældrene, men en hjælpende hånd, når det brænder på.

Vi rejser i uge 38 – med afrejse lørdag d. 14. september 2019 fra både Kastrup og Billund. Det er mulighed for at starte eller forlænge turen med en uge på egen hånd.

Priser på rejsen

Børn under 2 år: 299 kroner.

Børnepriserne forudsætter, at der bor minimum 2 fuldt betalende voksne i feriehuset. Dog vil 1 voksen med 2 børn opnå børnepris på begge børnene. Ved køb af halv/-helpension kan der gratis medbringes et barn under 12 år pr. voksen - herudover betales der kr. 980/1260 for halv-/helpension pr. barn under 12 år.

BEMÆRK - Priser for to ugers rejser oplyses ved henvendelse.