HANDELSBETINGELSER

Alle priser er inkl. moms og angivet i danske kroner, Euro eller US Dollars.
Der er ikke moms på indmeldelser, støttebeløb, kurser samt porto og forsendelse.

Ved online bestilling:
Kunden bærer ansvaret for at de indtastede adresseoplysninger er korrekte.

Forsendelsesgebyr:
Forsendelsen opkræves efter postvæsenets laveste takst. (uanset mængde!)
Ved enkeltbestillinger på over 500 kr. pålægges der IKKE forsendelsesgebyr.
Forsendelser til udlandet foregår efter postvæsenets laveste takster.
Moms fratrækkes automatisk til ikke EU-lande. (også Grønland & Færøerne )

Leveringstider:
Til Danmark: 2-3 hverdage ( ved højtider beregn 4 hverdage!)
Til Europa: 5-6 hverdage
Hele verden: 4-6 hverdage (til landet)

Der tages forbehold for eventuelle trykfejl, prisændringer og udsolgte varer samt
leveringsfejl fra PostNord.

EAN-Fakturaer:
EAN - fakturaer til offentlige institutioner.

Annullering:
Det er muligt at annullere sin ordre ved at kontakte os samme dag som ordren er afgivet.

Klagemuligheder:
En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os, kan indgives til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

EU-Kommisionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her: http://ec.europa.eu/consumers/odr.

Fortrydelsesret:
Kortholder har 14 dages returret, fra varens modtagelse, på alle varer såfremt de returneres i uåbnet tilstand.

Betalingsbetingelser:
Betaling kan ske over kredit-/betalingskort, bankoverførsel eller ved fremsending af check. De kan betale med Dankort, Visacard, Mastercard, Eurocard, JBC Card, Visa Electron eller via bankoverførsel.

Betalingsbetingelserne er netto kontant 14 dage. Der tilgår et rykkergebyr på kr 100,- på hver rykker ved forsinket betaling.

Åbningstider:
Mandag - fredag: 9:00 – 12:00, 13:00 - 15:00

Telefon +45 70 25 30 65
Mail: kontor@autismeforening.dk

Arbejdernes Landsbank
Reg nummer 5323
Konto nummer 0319209

Man kan betale med følgende betalingskort:
Dankort, Master Card, Maestro, Visa, Visa Elektron.