Autisme Ungdom starter lokalafdeling på Lolland-Falster

24. feb. 2020

Vi er tilknyttet som Landsforeningen Autismes ungdomsorganisation, men er dog en selvstændig organisation. Vi arbejder som talerør for unge med en autismediagnose. Vi involverer os i den offentlige debat, laver fede arrangementer og har det hamrende sjovt samtidig.

Autisme Ungdom starter en lokalafdeling i Lolland og Guldborgsund Kommune på en stiftende generalforsamling den

1. marts kl. 10.00 – 15.00 i Frivilligcenter Maribo, Sdr. Boulevard 82A

På den stiftende generalforsamling er det vi unge selv, der har ordet og skaber forandringen. Vi skal diskutere, hvad foreningens visioner er, hvad hovedformålet med foreningen skal være og hvordan den rent praktisk skal fungere. Vi skal vælge hvem, der skal lede lokalafdelingen og vi skal hygge og få nye venner.

Hvis du er forhindret i at komme, kan du læse lidt mere om os på vores hjemmeside

https://autismeungdom.dk/ eller facebook: Autisme Ungdom (Lolland Falster)

Bliv medlem af Autisme Ungdom for kun 75 kr. om året, og få adgang til aktiviteter i din lokalafdeling. Tilmeldingen gør du via landsforeningens homepage.