Autismeforeningen Kreds Trekanten

Bestyrelsen 2024

Bestyrelsesformand og Repræsentantskabsdelegeret

Lotte Bjerreskov Nielsen

Jeg er mor til en søn med Infantil Autisme. Min søn er klar til STU efter afsluttet 10. klasse på specialskole. Vi bor i Vejle. Jeg blev valgt ind i bestyrelsen i sommeren 2020 og nyder at lave arrangementer, netværk osv. sammen med de øvrige bestyrelsesmedlemmer.

Næstformand i Kredsen og i Hovedbestyrelsesmedlem

Dorte Schandorph Jensen

Bosat i Fredericia Kommune. Jeg er mor til en ung mand med Infantil Autisme, som bor i egen lejlighed med støtte og har flex-job. Dorte er også i Handicaprådet i Fredericia og i hovedbestyrelsen i Autismeforeningen.

Sekretær og Repræsentantskabsdelegeret

Lone Vejby Geil

Vores søn er midt i 30-erne og har været diagnosticeret med en Asperger-diagnose, siden han var 11 år gammel. Både han og vi bor i Kolding. Vores søn er på pension, har et skånejob og bor selv med pædagogisk støtte. Jeg har siddet i bestyrelsen i en årrække.

Kasserer og Repræsentantskabsdelegeret

Lena C. Juhler

Medlem af kredsens bestyrelse gennem flere år. Bor i Kolding. Mor til en ung 26-årig mand med autisme, der bor i egen lejlighed og er visiteret til fleksjob. Jeg nyder bestyrelsesarbejdet, at arrangere og afvikle foredrag, events og temadage for vores medlemmer, ligesom jeg prioriterer netværksarbejdet, så der er mulighed for sparring.

Facebookansvarlig, ansvarlig for Billetto og suppleant til Repræsentantskabet

Line Andresen

Har været med i bestyrelsen siden 2019. Jeg bor i Kolding med min mand og vores to børn. Min søn er født i 2009 og har autisme.

Ansvarlig for hjemmesiden, fundraising og suppleant til Repræsentantskabet

Anne Kirstine Iversen

Har været med i bestyrelsen siden 2023. Jeg bor i Vejle med min mand og vores 2 drenge på hhv. 9 og 8 år. Min mand er autist og har ADHD, vores ældste dreng er autist, og vores yngste er under udredning.

Øvrige medlemmer af bestyrelsen

Sinne Langballe