Dumbo - med dansk tale

20. apr. 2019 - 21. apr. 2019

DumboLandsforeningen Autisme Kreds Vestegnen har i samarbejde med Glostrup Bio arrangeret en særforestilling kun for medlemmer af autismeforeningen med reduceret billetpris.

Lyd og lys vil være tilpasset, så det er mere autisme-venligt. Det betyder at lyden ikke er så høj som man normalt oplever det under en biografforestilling og der er ikke skruet så meget ned for lyset som normalt.

Der kan købes slik og drikkevarer i biografen. Man må ikke medbringe slik og drikkevarer udefra.

Under filmen er der mulighed for at trække ud i foyeren, hvis man har brug for ro eller en pause. Efter filmen er der mulighed for at sidde i foyeren og mødes med andre medlemmer eller stille spørgsmål til bestyrelsen.

Der er ikke nummererede pladser, men der er god plads i biografen, da vi ikke sælger alle pladser.

Dørene åbner kl. 09:30

Trailer til Dumbo - med dansk tale

Lidt om filmen

Fra Disney og visionær direktør Tim Burton udvider det helt nye store live-action eventyr "Dumbo" på den klassiske historie, hvor forskelle fejres, familien er elsket og drømme opfyldes.

Cirkus ejeren Max Medici (Danny DeVito) ansætter den tidligere stjerne Holt Farrier (Colin Farrell) og hans børn Milly (Nico Parker) og Joe (Finley Hobbins) til at tage sig af en nyfødt elefant, hvis overdrevne ører gør ham til grin i et cirkus der allerede kæmper med problemer.

Men da de opdager, at Dumbo kan flyve, gør cirkus et utroligt comeback, der tiltrækker opmærksomhed fra den veltalende iværksætter V.A. Vandevere (Michael Keaton), der rekrutterer den skønne lille elefant til sit nyeste, mere end livlige underholdnings sted, Dreamland.

Dumbo svæver til nye højder sammen med en charmerende og spektakulær luftakrobat, Colette Marchant (Eva Green), indtil Holt lærer at under sin skinnende overflade er Dreamland fuld af mørke hemmeligheder.

Sted:

Glostrup Bio