Autisme venlig biograf - Toy Story 4

1. sep. 2019 - 2. sep. 2019

Landsforeningen Autisme Kreds Vestegnen har i samarbejde med Glostrup Bio arrangeret en særforestilling kun for medlemmer af autismeforeningen med reduceret billetpris.

Lyd og lys vil være tilpasset, så det er mere autisme-venligt. Det betyder at lyden ikke er så høj som man normalt oplever det under en biografforestilling og der er ikke skruet så meget ned for lyset som normalt.

Der kan købes slik og drikkevarer i biografen. Man må ikke medbringe slik og drikkevarer udefra.

Under filmen er der mulighed for at trække ud i foyeren, hvis man har brug for ro eller en pause. Efter filmen er der mulighed for at sidde i foyeren og mødes med andre medlemmer eller stille spørgsmål til bestyrelsen.

Der er ikke nummererede pladser, men der er god plads i biografen, da vi ikke sælger alle pladser.

Dørene åbner kl. 10:15

Trailer til Toy Story 4 - med dansk tale

Lidt om filmen

Animationsfilmen 'Toy Story 4' er den seneste film i serien om Woody, Buzz Lightyear og det andet levende legetøj, der startede med Pixars Toy Story i 1995.

Filmen følger tiden efter Anders, hvor legetøjet nu lever hos den nye ejer Bonnie. Woody oplever oftere og oftere at ende i skabet, mens Bonnie leger med de andre ting.

Da familien drager på bilferie, skal alt legetøjet med, også Bonnies helt nye hjemmelavede legetøj Forky, der har svært ved at finde sin nye plads i verden.

Woody forpligter sig til at passe på Forky i håb om, at han kan finde vej til Bonnies hjerte igen.

Men da de to bliver væk fra resten af familien, venter der store udfordringer, hvor de både står overfor nye venner og fjender og ikke mindst Woodys gamle flamme, Bo Peep.

'Toy Story 4' er den fjerde fortælling i den populære Pixar-serie og udkommer ni år efter Toy Story 3. Historien er skrevet af forfatterne bag de første film, og har den spillefilms-debuterende instrukør Josh Cooly bag kameraet.

Sted:

Glostrup Bio