Autisme-Plus-Far fortæller om livet med autisme fra ”Far-land”

Event dato:
8. jun. 2020 - 8. jun. 2020

Landsforeningen Autisme, Kreds Vestegnen byder velkommen til Morten Gantzler. I kender ham måske fra Gantzlers blogindlæg under samme navn - Autisme-Plus-Far.

Gantzlers fortælling favner vidt og tager først og fremmest udgangspunkt i hans personlige, ærlige og – til tider ufrivilligt- morsomme beretning om at være far (-mand) til to sjove børn, der minder utroligt meget om ham selv – i et system der hovedsageligt er befolket af kvinder og mødre.

Det er en beretning om at ’lugte kaffen’ og erkende og kende og handle i forhold til ens børns diagnoser og hans egen snigende sorg – i et tempo der kan være præget af, at han måske i perioder befinder sig en ’planetcirkel’ længere væk fra børnene og morens ellers faste kredsløb.

• Gratis for medlemmer af Landsforeningen Autisme
  • Ikke-medlemmer koster 50 kr.