Er du blevet ringet op om dit medlemskab i Landsforeningen Autisme?

13. okt. 2022

Er du eller din virksomhed blevet ringet op omkring medlemskab i Landsforeningen Autisme? Så læs mere her om, hvorfor vi ringer rundt lige nu.

Er du blevet ringet op om dit tidligere medlemskab i Landsforeningen Autisme? Så skyldes det, at vi i øjeblikket i samarbejde med den socialøkonomiske telemarketingvirksomhed All Ears ringer til tidligere medlemmer, som er blevet meldt ud indenfor de seneste 2 år, for at høre, om man aktivt har meldt sig ud, eller om det er sket ved f.eks. problemer med betalingen eller andet.

De spørger i så fald til, om man ønsker at være medlem igen, og kan hjælpe med dette.

Derudover spørger de til, om du har lyst til at støtte vores arbejde i foreningen via en enkeltdonation eller betalingsservice.

All Ears Telemarketing er en socialøkonomisk virksomhed, der beskæftiger og uddanner mennesker med synshandicap inden for telemarketing og kundeservice.

Læs mere på www.all-ears.dk

De er en professionel virksomhed, som behandler alle oplysninger med fortrolighed og efter reglerne.

Bankoplysninger kan ikke misbruges til at hæve penge fra din konto. Pengeinstituttet er garant for, at det kun er kontoindehaveren, der kan hæve penge. Landsforeningen Autisme bruger oplysningerne til at tilmelde til Betalingsservice – herefter bliver de slettet. Der kommer besked fra Betalingsservice, før beløbet hæves. Du kan afvise overførslen en enkelt gang eller afmelde den helt, enten i din netbank eller ved at ringe til din bank.

Har du spørgsmål?

Har du spørgsmål om Betalingsservice, sikkerhed eller andet i relation til ovenstående, så er du velkommen til at skrive til os på: torben@autismeforening.dk.